close

    

Skinhead, deadhead
Everybody gone bad
Situation, aggravation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Bang bang, shock dead
Everybody's gone mad
種族歧視, 種族問題
大家變壞
處境,惡化
大家主張
在狹小的空間裡,在新聞中
大家吃著狗飼料
敲敲,嚇死人
大家瘋狂的捉狂
All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Do me, Sue me
Everybody do me
Kick me, strike me
Don't you black or white me
欺騙我,恨我
你永遠無法打敗我
我會,我激動
你永遠無法殺了我
針對我,控告我
大家針對我
踢我,打我
不要你污害我
All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I am the victim of police brutality, now
I'm tired of bean' the victim of hate
You're rapin' me of my pride
Oh, for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy...
Set me free
告訴我是什麼改變了我的生活
我有個愛我的太太和愛我的兩個小孩
但我現在是個遭受蠻橫警察行為的受害者
我厭倦痛恨自己對那些受害者感到無力
你奪走了我的自尊
歐,上帝
我看著天空履行預言
讓我自由
Skinhead, deadhead
Everybody gone bad
trepidation, speculation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
black man, black mail
Throw your brother in jail
種族歧視, 種族問題
大家變壞
處境,惡化
大家主張
在狹小的空間裡,在新聞中
大家吃著狗飼料
黑人,黑函
把你的兄弟丟到監獄
All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
我所有要講的是
他們不是真的關心我們
tell me what has become of my rights
Am I invisible because you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now
I'm tired of bein' the victim of shame
They're throwing me in a class with a bad name
I can't believe this is the land from which I came
You know I do really hate to say it
The government don't wanna see
But if Roosevelt was livin'
He wouldn't let this be, no, no
告訴我什麼改變是合適我的
我不反抗是因為你不理我?
你現在宣布允許我自由
我感到羞恥面對那些受害者的傢伙
他們把我丟到一間有壞名聲的地方
我無法相信這是我來自的地方
你知道我痛恨說這個
政府不想看
但如果羅斯福(美國第三十二任總統)還在世
他會讓這個(發生),不,不

arrow
arrow
    全站熱搜

    chu 蘋果臉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()